1 maj 2013

På nätterna drömmer jag


På nätterna drömmer jag att du kommer tillbaka

Att vi sätter oss ner och pratar om vår relation
om det som är bra
om det som är viktigt för dig
om det som är viktigt för mig
om det som är ditt som kan bli vårt
om det som är mitt som kan bli vårt

Vi pratar om vad vi har gemensamt
och vad vi behöver göra var för sig

Och vi pratar om det som är dåligt

Vår Relation är Unik för oss båda
Ingen av oss har varit så Trygga i en relation
Ingen av oss har varit så Fria i en relation
Kanske har ingen av oss varit så Nära i en relation
Vi har bara velat varandra Väl

Ingen av oss har begränsat den andre i vår relation
Kanske har vi begränsat oss själva

Det har varit mycket som har varit Underbart
Vi har haft mycket som har tagit upp vår gemensamma tid
Vi har haft mycket var för sig
Vi har haft ett gemensamt kortsiktigt mål

Vi har inte tagit oss tid att se framåt
att se hur vi vill ha det
tillsammans 
och var för sig

Jag vaknar innan vi kommer fram till något
Men vi sätter oss i alla fall ner och pratar
Vår relation är värd det
Vår Kärlek är värd det

<3

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera