10 maj 2013

Adrenalin


Började dagen med ardenalinpåslag och ledsnad... kände att jag var ARG! och insåg varför. 

Han har lagt ut en massa bilder från deras firande av hennes födelsedag igår. Det skulle vara jag! 

Går och spånar på ett Ilsket blogginlägg men så inser att Ilskan ska dit den hör hemma Så skriver till honom:

"Piss off! Jag kan förstå om ni vill visa upp er lycka och kärlek, men i mitt sårade hjärta signalerar det ägande "Titta Sigge, hon är min nu!"


Kändes skönt att vara arg och uttrycka det! Under tiden jag skrev så såg jag att jag hade ett mess... kollade, ett "  " från henne, Svarade: "Tack för den du, jag är arg idag"

Samtidigt så gör jag ju lika dant, Älskar att visa upp min Kärlek och Lycka, varför gör jag det då, vad är mina motiv, vad signalerar jag?

Min berättelse säger att jag gör det för att det är vackert och jag vill inspirera, dessutom har jag inte heller på mycket länge haft någon partner som gått från en annan direkt till mig, något sårat Hjärtas att ta hänsyn till. Skulle jag visat den hänsynen? Jag tror det. Jag kan mycket väl nöja mig med att bekräfta min kärlek inför partnern och måste inte visa upp den för hela världen om det gör någon illa.

Inte heller tror jag att jag vill signalera ägande, jag tror inte på och känner inget ägande i en relation, snarare är det Enhet och Kärlek som jag vill signalera.

Hon ringde någon timme senare och vi hade ett långt bra samtal... 
bra eller dåligt? men ett visst hopp kom igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar